Blogs

گھر پر مزیدار کیک بنانے کا طریقہ کیا آپ کو اپنے بچے یا کسی خاص کے لیے سالگرہ کا کیک چاہیے؟

how-to-make-cake-at-home

اس ویک اینڈ پر ایک تازہ بیکڈ کیک بنائیں جو کہ گھر میں بنی ہوئی ایک ناقابل تلافی میٹھی ہے۔ کیک ڈیکوریشن ٹولز آپ کو کیک پکانے میں مدد کریں گے جو تقریباً تمام بچوں اور بڑوں کو پسند ہیں کیونکہ اس میں بہت سے ذائقے اور قسم کے نرم یا پفی، سپنج یا کریمی، ونیلا یا چاکلیٹ ہو سکتے ہیں، انناس کے ٹکڑوں یا چیریوں سے سجایا گیا ہو یا چینی سے پالا ہوا ہو۔ تمام ترکیبیں آن لائن شائع ہونے سے پہلے کئی ماہرین کے ذریعہ آزمائی اور جانچ کی جاتی ہیں۔ وہ نسخہ منتخب کریں جو آپ کے خیال میں ہر ایک کے ذائقے کو پسند کرے گی۔

منہ میں پانی بھرنے والا کیک بنانے کے لیے آسان اقدامات پر عمل کریں۔ ہم آپ کی رہنمائی بھی کریں گے کہ کیک ڈیکوریشن ٹولز کا استعمال کرتے ہوئے اسے کیسے سجانا ہے تاکہ یہ کسی پیشہ ور بیکری کے مہنگے بیکری کیک کی طرح نظر آئے

TO BUY CAKE DECORATING TOOL https://westmart.pk/product-category/kitchen-dining/advanced-cake-decorating-tools/۔

مرحلہ 1: آئیے بیکنگ پین تیار کریں۔
مناسب سائز کا چمکدار پین چنیں۔ پین کو پورے دل سے اور احتیاط سے تیار کریں اگر آپ نہیں چاہتے ہیں کہ آپ کا کیک اس پر قائم رہے۔ بہترین انتخاب پارچمنٹ پیپر یا ویکسڈ پیپر کا استر ہوگا۔
دوسرے آپشن کے طور پر آپ یکساں لیننگ کے لیے برش کا استعمال کرتے ہوئے خشک آٹے کی پتلی تہہ یا شارٹننگ یا مکھن لگا سکتے ہیں۔

مرحلہ 2: اجزاء کو کمرے کے درجہ حرارت پر کھڑے ہونے دیں۔
کئی ترکیبوں میں کمرے کے درجہ حرارت پر کھڑے ہونے کے لیے کیک جیسے انڈے اور مکھن کے اجزاء کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ مکھن کو دوسرے اجزاء کے ساتھ آسانی سے ملانے کو یقینی بناتا ہے اور انڈے کیک کا حجم زیادہ دیں گے۔
ترکیب: انڈوں کو کمرے کے درجہ حرارت پر زیادہ دیر تک نہ چھوڑیں جتنا کہ نسخہ میں تجویز کیا گیا ہے۔

مرحلہ 3: اوون کو پہلے سے گرم کریں۔
اپنے اوون کو کم از کم 10 منٹ کے لیے پہلے سے گرم ہونے دیں، اور یہ یقینی بنانے کے لیے اوون تھرمامیٹر استعمال کریں کہ یہ مناسب درجہ حرارت تک پہنچ جائے۔ یہ دراڑوں اور سرنگوں سے پاک سپونجی کیک کو یقینی بنائے گا۔
ٹپ: اگر آپ گہرے کیک پین کا استعمال کر رہے ہیں، تو آپ کو اپنی ترکیب میں تجویز کردہ اوون کے درجہ حرارت کو 25°F تک کم کرنا پڑے گا۔

مرحلہ 4: خشک اجزاء کو ہلائیں۔
خشک اجزاء میں عام طور پر آٹا، بیکنگ پاؤڈر اور/یا بیکنگ سوڈا اور نمک شامل ہوتا ہے۔ بلے باز میں ایک ایک کرکے خشک اجزاء شامل کرنے کے بجائے، انہیں پہلے سے ایک پیالے میں ملا لیں۔ یہ اس بات کو یقینی بنائے گا کہ اجزاء پورے بیٹر میں یکساں ہوں۔

مرحلہ 5: مکھن اور چینی کو یکجا کریں۔
کیک کو ہلکا پھلکا بنانے کے لیے مکھن اور چینی کی کریمنگ سب سے اہم مرحلہ ہے۔
یہ ہے طریقہ:
مکھن کو 30 سیکنڈ تک بیٹ کرنے کے لیے الیکٹرک یا ہینڈ مکسر کا استعمال کریں۔ عام طور پر اسٹینڈ مکسر کو مکسنگ کے لیے درمیانی رفتار کی ضرورت ہوتی ہے اور ہینڈ مکسر کو تیز رفتاری کی ضرورت ہوتی ہے۔ وقتا فوقتا بیس کو کھرچتے رہیں۔ 3 سے 5 منٹ لگائیں جب تک کہ تمام اجزاء اچھی طرح مکس نہ ہوجائیں اور آپ کو بہت سارے ہوا کے بلبلوں کے ساتھ ہلکی پھلکی ساخت نظر آئے۔ اس ویک اینڈ پر ایک تازہ بیکڈ کیک بنائیں جو کہ گھر میں بنی ہوئی ایک ناقابل تلافی میٹھی ہے۔ کیک ڈیکوریشن ٹولز آپ کو کیک پکانے میں مدد کریں گے جو تقریباً تمام بچوں اور بڑوں کو پسند ہیں کیونکہ اس میں بہت سے ذائقے اور قسم کے نرم یا پفی، سپنج یا کریمی، ونیلا یا چاکلیٹ ہو سکتے ہیں، انناس کے ٹکڑوں یا چیریوں سے سجایا گیا ہو یا چینی سے پالا ہوا ہو۔ تمام ترکیبیں آن لائن شائع ہونے سے پہلے کئی ماہرین کے ذریعہ آزمائی اور جانچ کی جاتی ہیں۔ وہ نسخہ منتخب کریں جو آپ کے خیال میں ہر ایک کے ذائقے کو پسند کرے گی۔ منہ میں پانی بھرنے والا کیک بنانے کے لیے آسان اقدامات پر عمل کریں۔ ہم آپ کی رہنمائی بھی کریں گے کہ کیک ڈیکوریشن ٹولز کا استعمال کرتے ہوئے اسے کیسے سجانا ہے تاکہ یہ کسی پیشہ ور بیکری کے مہنگے بیکری کیک کی طرح نظر آئے۔ مرحلہ 1: آئیے بیکنگ پین تیار کریں۔ مناسب سائز کا چمکدار پین چنیں۔ پین کو پورے دل سے اور احتیاط سے تیار کریں اگر آپ نہیں چاہتے ہیں کہ آپ کا کیک اس پر قائم رہے۔ بہترین انتخاب پارچمنٹ پیپر یا ویکسڈ پیپر کا استر ہوگا۔ دوسرے آپشن کے طور پر آپ یکساں لیننگ کے لیے برش کا استعمال کرتے ہوئے خشک آٹے کی پتلی تہہ یا شارٹننگ یا مکھن لگا سکتے ہیں۔ مرحلہ 2: اجزاء کو کمرے کے درجہ حرارت پر کھڑے ہونے دیں۔ کئی ترکیبوں میں کمرے کے درجہ حرارت پر کھڑے ہونے کے لیے کیک جیسے انڈے اور مکھن کے اجزاء کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ مکھن کو دوسرے اجزاء کے ساتھ آسانی سے ملانے کو یقینی بناتا ہے اور انڈے کیک کا حجم زیادہ دیں گے۔ ترکیب: انڈوں کو کمرے کے درجہ حرارت پر زیادہ دیر تک نہ چھوڑیں جتنا کہ نسخہ میں تجویز کیا گیا ہے۔ مرحلہ 3: اوون کو پہلے سے گرم کریں۔ اپنے اوون کو کم از کم 10 منٹ کے لیے پہلے سے گرم ہونے دیں، اور یہ یقینی بنانے کے لیے اوون تھرمامیٹر استعمال کریں کہ یہ مناسب درجہ حرارت تک پہنچ جائے۔ یہ دراڑوں اور سرنگوں سے پاک سپونجی کیک کو یقینی بنائے گا۔ ٹپ: اگر آپ گہرے کیک پین کا استعمال کر رہے ہیں، تو آپ کو اپنی ترکیب میں تجویز کردہ اوون کے درجہ حرارت کو 25°F تک کم کرنا پڑے گا۔ مرحلہ 4: خشک اجزاء کو ہلائیں۔ خشک اجزاء میں عام طور پر آٹا، بیکنگ پاؤڈر اور/یا بیکنگ سوڈا اور نمک شامل ہوتا ہے۔ بلے باز میں ایک ایک کرکے خشک اجزاء شامل کرنے کے بجائے، انہیں پہلے سے ایک پیالے میں ملا لیں۔ یہ اس بات کو یقینی بنائے گا کہ اجزاء پورے بیٹر میں یکساں ہوں۔ مرحلہ 5: مکھن اور چینی کو یکجا کریں۔کیک کو ہلکا پھلکا بنانے کے لیے مکھن اور چینی کی کریمنگ سب سے اہم مرحلہ ہے۔ یہ ہے طریقہ: مکھن کو 30 سیکنڈ تک بیٹ کرنے کے لیے الیکٹرک یا ہینڈ مکسر کا استعمال کریں۔ عام طور پر اسٹینڈ مکسر کو مکسنگ کے لیے درمیانی رفتار کی ضرورت ہوتی ہے اور ہینڈ مکسر کو تیز رفتاری کی ضرورت ہوتی ہے۔ وقتا فوقتا بیس کو کھرچتے رہیں۔ 3 سے 5 منٹ لگائیں جب تک کہ تمام اجزاء اچھی طرح مکس نہ ہوجائیں اور آپ کو بہت سارے ہوا کے بلبلوں کے ساتھ ہلکی پھلکی ساخت نظر آئے۔
Tariq A Khan

Home » Blog » گھر پر مزیدار کیک بنانے کا طریقہ کیا آپ کو اپنے بچے یا کسی خاص کے لیے سالگرہ کا کیک چاہیے؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *